ممنوعیت برخورد خشن با بی‌حجابی

ممنوعیت برخورد خشن با بی‌حجابی

ممنوعیت برخورد خشن با بی‌حجابی

دیروز کلیپی را چند نفر برای من در فضای مجازی فرستادند که نشان می‌داد در تهران نیروی انتظامی یک خانم بدحجاب را گرفته بودند و با خشونت او را به ماشین هل دادند.

من آرزو می‌کنم که كاش معلوم شود كه گروهي ماشین نیروی انتظامی را دزدیده باشند و این کار را کرده باشند چون دوست ندارم بدبینی نسبت به نیروهای حافظ امنيت کشور پیش بیاید. يا امیدوارم که این افراد نفوذی باشند و به زودي دستگير و محاكمه شوند؛ زيرا متأسفانه باید بگویم در حادثۀ کربلا نيز در تاريخ معتبر ندیده‌ام که زنان را اين‌گونه زده باشند ولی در این کلیپ می‌بینیم که یک زن و مرد با خشونتِ هرچه تمام، دست و پای زنی را گرفته و او را به ماشین می اندازند. این رفتار حتی در لشگر ابن زیاد وجود نداشته است. این کارها در پوشش اسلام موجب می‌شود که مردم و جوانان با سرعت از اسلام دور شوند.

باید به این نکته توجه داشت که آنچه در کشور زیر پا گذاشته شده است عدالت است. برخی با پول یارانه زندگی می‌کنند و عده‌ای پول شارژ قبرشان ماهانه میلیون‌ها تومان است. عده‌ای در اصفهان با تفنگ ساچمه‌ای زنان را اذیت می‌کنند. متأسفانه به عدالت و حقوق مردم توجه نمی‌شود ولی به بیرون بودن موی خانم‌ها اینقدر اهمیت داده مي‌شود كه براي نهي از آن چندين منكر بزرگتر انجام مي‌شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات
چون بازاندیشی روشی دائمی است سزاوار است نوشته ها و سخنرانی های این سایت نظر قطعی و نهایی قلمداد نشود.
شروع درس