اثر نداشتن دعا و صدقات در قضیۀ کرونا

اثر نداشتن دعا و صدقات در قضیۀ کرونا

پاسخ داده شد
0
0

در این اتفاق بزرگ قرن یعنی ویروس کرونا، متولیان و مدعیان دین (طبق اظهارات برخی از علمای دین) هیچ پاسخی و راهکاری برای نجات بشر از ویروس کرونا ندارند و همانها در انتظار هستند تا علم پزشکی آنان را نجات دهد *.!
اگر دعاست، اثرش کو؟! اگر توسل است، اثرش کو؟ اگر صدقه دادن است، اثرش کو؟ و اگرهای دیگری که سالهاست بعنوان دفع بلا بما یاد داده اند…!

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
0
0

دین نیامده تا واکسن کشف کند که شما از دین توقع واکسن دارید. دین آمده تا معنویت را رشد دهد. وظیفۀ دین را باید درست بفهمید.
کسی نمی‌گوید دعا بکن و دکتر نرو. باید دعا کرد تا روحیۀ ما بالا رود و دکتر نیز رفت. دين مي‌گويد:
«با توکل زانوی اشتر ببند.». پس باید دعا کرد و تلاش نیز کرد. کسی نگفته دعا، واکسن کرونا را کشف می‌کند. ما مبلغین دین وظیفه داریم با دعا به مردم روحیه دهیم و طبیب‌ها وظیفه دارند با طبابت مریض‌ها را درمان کنند. صدقه نیز اولا موجب آرامش می‌شود و ثانیا صدقه دادن به صورت طبیعی از برخی بدی‌ها جلوگیری می‌کند. وقتی صدقه دادیم و با این کار فقیر در جامعه کم شد دزدی نیز کم می‌شود. پس صدقه چنین بلاهایی را دفع می‌کند نه هر بلایی را.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.

جهت تهیه آثار استاد احمد عابدینی پس از تصمیم در مورد کتاب مورد نظرتان از طریق ایمیل موجود در صفحه ارتباط با ما اقدام به سفارش گذاری کنید. فرآیند تهیه کتاب از طریق ایمیل در حال حاضر قابل انجام است. پس از دریافت ایمیل شما، اطلاعات درخواست شما بررسی می شود و از همان طریق پاسخی برای شما ارسال می گردد. در نظر داشته باشید که محصولات عموما به صورت PDF عرضه می شوند و کتاب فیزیکی در صورت موجود بودن و درخواست شما قابل ارائه است.