پرسش ها و پاسخ ها - وب سایت رسمی احمد عابدینی

جنایت‌های مسلمانان در جنگ با ایران

جنایت‌های مسلمانان در جنگ با ایران

پاسخ داده شد
0
0

چرا یک آخوند از دریدن شکم زنان ایرانی باردار بدست مردان وحشی عرب و شرط بندی بر روی جنسیت جنین آنها و فروش زنان و دختران و کودکان ایرانی در مدینه پس از قادسیه نمی‌گوید؟ آخوند هیچوقت از کشتار 120 هزار نفری مردان و جوانان ایرانی که در 3 مرحله بدست خالدبن ولید و سعدبن ابی وقاص و عمربن خطاب به جرم نپذیرفتن اسلام در مدائن و مراغه و قصرشیرین گردن زده شدند نمیگوید. چرا آخوند هرگز نمی‌گوید که خالدبن ولید صحابه محمد پس از فتح آذرگشسب سوگند خورد که من کیسه های گندم را از خون ایرانیان در این آسیاب آرد میکنم و از آن آرد نان پخته و میخورم و چون خونهای ایرانیان دلمه میشد به ناچار از چاه آب کشیدند و در آسیاب ریختند تا همراه خون به گردش درآید و از این جهت خالد به سوگندش عمل کرده باشد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
0
0

اینکه عربها زنان ایرانی را کنیز گرفتند و فروختند واقعا کار بدی بوده است و ما این را اعلام می‌کنیم. برده گیری در اسلام ممنوع بوده است. کار عمر را نمی‌توان به اسلام نسبت داد. من آخوند هستم و می‌گویم که این کار را کردند ولی این را هم می‌گویم که غلط بوده است. پس نمی‌توان این کار را به اسلام نسبت داد. حتی ممکن است سربازانی از جانب خود در منطقه‌ای یک کار خلاف انجام داده باشند. این کارها را نیز نباید ملاک قرار داد.
و اما اینکه نویسنده می‌گوید مسلمانان 120 هزار نفر را کشتند چه کسی چنین آماری را ارائه داده است؟ این عدد مثل این است که می‌گویند امام حسین در کربلا 20 هزار نفر را کشته است در حالی که این مطلب غلو است. اگر روضه‌خوان‌ها در قضیۀ کربلا غلو کرده‌اند اینجا نیز این احتمال هست. پس نباید زود فریب این اعداد را خورد. با ادعا کاری حل نمی‌شود. کسی که می‌خواهد بحث علمی کند باید دلایل معتبر بیاورد. معمولا امثال این نویسندگان مطالبی را پشت سر هم قطار می‌کنند بدون اینکه حتی یک سند ارائه دهند و همین روش دلالت بر ضعف علمی آنها دارد.
و اما در مورد خالد بن ولید باید اعتراف شود که او فرد خون‌ریزی بوده است ولی غلوهایی نیز به او نسبت داده اند که نمی‌توان همۀ آنها را پذیرفت. و اما اگر خالد جنایتی کرده ربطی به اسلام ندارد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.

چون بازاندیشی روشی دائمی است سزاوار است نوشته ها و سخنرانی های این سایت نظر قطعی و نهایی قلمداد نشود.